Szövegek között 23. (2021)
„Let Us Compare Mythologies”
Írások Kürtösi Katalin születésnapjára

Impresszum
Fried István: Kürtösi Katalin köszöntése

Irodalom, elmélet

Martonyi Éva:Mythes du monde – À propos de L’Odyssée de Pénélope de Margaret Atwood et de Paix en Ithaques de Sándor Márai
Kérchy Anna:Taktilis tekintet Margaret Atwood A szolgálólány meséje című regényében
Fried István: Márai Sándor egy „kanadai” leányfigurája (Áldozó Judit múltja és regényhősnői szerepe)
Tóth Ákos: Kövek vagy könyvek. „Egy mondat feltörése”
Kelemen Zoltán:A Papa nem hagy el, Nicky! Lírai és epikai formák hagyományozódása a populáris kultúrában
Fogarasi György: “Versions” of Literature and the Ghostly Futurity of Reading
Kérchy Vera:Teátrális keretezés és performatív határsértés Az éhezők viadalában
Simonffy Zsuzsa:Mobilité, l’apogée de l’identité? À la recherche des outils d’analyse


Színház, történet

Fabiny Tibor:The Acts of Conversion and Forgiveness in Shakespeare’s Last Plays
Wenner Éva: Carlo Goldoni, A kávéház
Thomas Bremer: Ein Sonderfall der Theatergeschichte das Immigrantentheater in Argentinien, 1880-1910
Kurdi Mária:Metadrámai stratégiák és effektusok a 20. századi ír színházban
Walter Moser:Cultural Appropriation, bis: White Critics, Stay Away from Yolanda Bonnell’s Bug!
Jászay Tamás:„Amphitryon vagyok, a nevem után kettősponttal”. Egy kortárs Amphitryon-olvasat nyomában
Fritz Gergely:Színpad-e a képernyő? Definíciós kísérletek az online színházról
Pál József:Giorgio Pressburger a Szegedi Egyetemen
Kovács Ágnes:A Dóm téri látványvilág formálói. Varga Mátyás, Csikós Attila
Kovács Ágnes: Kürtösi Katalinról


Comments are closed.

Previous Post
«